בשבועות האחרונים הגיעו אלי לקליניקה מספר ילדים עם טענה דומה שהם לא מרגישים טוב.
הם מיהרו להסביר שלא מדובר בחוסר נעימות או בכאב פיזי. משהו בעולם הרגשי שלהם שאותו
הם מתקשים להסביר אך בוודאות גורם להם להתבודדות, לחוסר אונים ועוד.
כאשר רוצים לעזור לילדים, שהקושי שהם חווים מוגדר ברובד האבסטרקטי, נעשה שימוש בכלים
ובטכניקות המאפשרים להם להביא את עולמם הרגשי, בדרך האפשרית להם באותו הרגע, ויחד
עם זאת ניצור תשתית עבודה ליצירת שינוי.
פעילות פרטנית “מיתר הרגשות” נועדה בעת ובעונה אחת להקנות כלי להבעת הרגשות, אשר
הם מתקשים לבטא מילולית וגם ליצור בסיס לשינוי רגשי.

מטרת פעילות ” מיתר הרגשות “

  • לאפשר ביטוי רגשי לרגשות אשר מתקשים לבטא מילולית.
  • להעניק צורה גשמית לאותם רגשות, כבסיס ליצירת שינוי.
  • לתחם חוויות רגשיות הנחוות כבלתי ניתנות לשינוי אצל ילדים
  • לעזור לילדים להפוך לאקטיביים אל מול העולם הרגשי שלהם.
  • לעודד יצירת שינוי רגשי בשימוש הדימויים האישיים של כל ילד.

לחץ והירשם

רוצה גישה לתוכן המלא?

נפתח מחזור חדש של תכנית לימודים להנחיית ילדים ונוער בעזרת NLP לפרטים ולקביעת שיחת יעוץ לחצו כאן

לבעלי הכשרת NLP תכנית התמחות בילדים ובני נוער מקוצרת לפרטים ולקביעת שיחת יעוץ לחצו כאן

בהצלחה 🙂

 

Dov Roitman

Recent Posts

כשילד/נער משנים את הקושי עליו רוצים לעבוד

כשילד או נער מגיעים אלינו לקליניקה, לאחר שיצרנו ראפור והרווחנו את האמון שלהם בנו, השלב…

3 שבועות ago

מה עושים כשילד חווה חרדה עקב המצב בטחוני?

המצב הבטחוני הולך והופך למאתגר מיום ליום, עוד ערים נכנסות למעגל הטילים והאזעקות וכפועל יוצא…

2 חודשים ago

הדמיה לילדים הסובלים מהיפראקטיביות – פעילות פרטנית ילדים ונוער

ילדים רבים סובלים מהיפראקטיביות, תופעה הגורמת להתנהגות מאתגרת שקשה להכלה בעיקר במסגרות ובמקרים רבים גם…

3 חודשים ago

תסריט הדמיה לבני נוער לפני מבחנים

בני נוער רבים חווים מנעד רחב של  רגשות לפני מבחנים; זה יכול לנוע בין התרגשות…

4 חודשים ago

להרגיש בטוח – טכניקה פרטנית ילדים ונוער החווים בריונות

ילדים ובני נוער רבים חווים בריונות. בריונות יכולה לבוא לידי ביטוי ב-3 דרכים עיקריים: מילולית:…

5 חודשים ago

תסריט הדמיה לפני השינה עבוד ילדים ובני נוער

ילדים ובני נוער רבים מתקשים להירדם בלילות. יש כאלה שזה סיוט עבורם להגיע לערב והם…

6 חודשים ago