הערך העצמי של כל אחד ואחת נוצר מהכישורים, היכולות , תעצומות הנפש והכוחות שאנו מזהים בתוכנו. (המודעות על הפעמים והעוצמות שהם באים לידי ביטוי במהלך חיינו הם אלה שתורמים להגדרה של הערך העצמי שלנו).
לכל אחד ואחת חוויות והתרחשויות התורמות להגברת / הנמכת הערך העצמי. מה שיקבע בסופו האם החוויה תגביר /תנמיך הוא איפה אנו שמים את הפוקוס: בחצי כוס הריקה? או בחצי הכוס המלאה?
הטכניקה הבאה נועדה לתיאום צפיות עם ילדים ובני נוער הסובלים מערך עצמי נמוך, במטרה להסיט את הפוקוס לעבר חצי הכוס המלאה… ליצור דימוי שמטרתו לאסוף ולהכיל את ההתרחשויות והחוויות התורמות להגברת הערך העצמי של ילדים ובני נוער.
מטרת פעילות "השטר שאני"
בהצלחה 🙂
בני נוער מתמודדים לא אחת עם מצבים חברתיים מורכבים, עם צורך בשייכות, חיפוש זהות ולעיתים…
ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות. חלקם מתקשים ליצור אינטראקציות חברתיות ולבטא את עצמם, בעוד…
לאורך השנים מקבל יומיום שיחות מהורים המבקשים להביא את ילדיהם לקבל כלים שיסייעו להם להתגבר…
במשך תקופה ארוכה אנו חווים מלחמה, גם אם בעצימות שמשתנה מעת לעת המתח משפיע על…
חרדות ופחדים מקורן במחשבות מטלטלות עתידיות. ילדים ובני נוער רבים סובלים ממחשבות טורדניות, במקרים רבים…
כשילד או נער מגיעים אלינו לקליניקה, לאחר שיצרנו ראפור והרווחנו את האמון שלהם בנו, השלב…
View Comments
יופי של פעילות. תודה דוב יקר
טכניקה ממש כייפית ויעילה!!