מידי יום אני מנחה ילדים ובני נוער רבים…
אחד הנושאים שחוזרים על עצמם, הוא הקושי להבדיל בין עובדות לפרשנות והרגשות אשר נגזרים מהן.
ילדים ובני נוער רבים שרויים בפרשנות מעוותת היוצרת רגשות שמקשים על התפקוד שלהם בתחומים רבים בחייהם.
במקרים רבים, ללמד אותם לעשות סדר ולהקנות להם את היכולת שתסייע להם להבדיל בין פרשות לעובדות מאפשר
להם לראות את המציאות בעיניים מפוקחות יותר ולנהל את עולמם הרגשי מתוך מקום של שליטה על מחשבותיהם, רגשותיהם ותגובותיהם.
הטכניקה “המיכל שאני” מאפשרת לילדים ובני נוער להבדיל בין עובדות לפרשנות ולזהות את הקשר בין מחשבותיהם ובין
רגשותיהם כך שיוכלו להגיב לסיטואציות בהתאם ולקחת אחריות על האופן שבו הם מגיבים לסביבה.
מטרת פעילות “המיכל שאני”
בהצלחה 🙂
כשילד או נער מגיעים אלינו לקליניקה, לאחר שיצרנו ראפור והרווחנו את האמון שלהם בנו, השלב…
המצב הבטחוני הולך והופך למאתגר מיום ליום, עוד ערים נכנסות למעגל הטילים והאזעקות וכפועל יוצא…
ילדים רבים סובלים מהיפראקטיביות, תופעה הגורמת להתנהגות מאתגרת שקשה להכלה בעיקר במסגרות ובמקרים רבים גם…
בני נוער רבים חווים מנעד רחב של רגשות לפני מבחנים; זה יכול לנוע בין התרגשות…
ילדים ובני נוער רבים חווים בריונות. בריונות יכולה לבוא לידי ביטוי ב-3 דרכים עיקריים: מילולית:…
ילדים ובני נוער רבים מתקשים להירדם בלילות. יש כאלה שזה סיוט עבורם להגיע לערב והם…