המיכל שאני – טכניקה פרטנית
מידי יום אני מנחה ילדים ובני נוער רבים…
אחד הנושאים שחוזרים על עצמם, הוא הקושי להבדיל בין עובדות לפרשנות והרגשות אשר נגזרים מהן.
ילדים ובני נוער רבים שרויים בפרשנות מעוותת היוצרת רגשות שמקשים על התפקוד שלהם בתחומים רבים בחייהם.
במקרים רבים, ללמד אותם לעשות סדר ולהקנות להם את היכולת שתסייע להם להבדיל בין פרשות לעובדות מאפשר
להם לראות את המציאות בעיניים מפוקחות יותר ולנהל את עולמם הרגשי מתוך מקום של שליטה על מחשבותיהם, רגשותיהם ותגובותיהם.
הטכניקה “המיכל שאני” מאפשרת לילדים ובני נוער להבדיל בין עובדות לפרשנות ולזהות את הקשר בין מחשבותיהם ובין
רגשותיהם כך שיוכלו להגיב לסיטואציות בהתאם ולקחת אחריות על האופן שבו הם מגיבים לסביבה.
מטרת פעילות “המיכל שאני”
- להבדיל בין עובדות לפרשנות.
- להעלות למודעות את הקשר בין מחשבות לבין רגשות.
- לזהות את הרגשות המפעילים את התגובות.
- לקחת אחריות על תגובות בהתאם למחשבות ורגשות שמצבים שונים מעוררים.
לחץ והירשם
רוצה גישה לתוכן המלא?
בהצלחה 🙂