אני פוגש בקליניקה המון ילדים החווים קשיים חברתיים.  הם מתקשים ליצור קשרים…
הם חווים ביישנות המקשה עליהם לעבור את המחסום וליזום קשר. בזמן האחרון התופעה
הזו מתחזקת כשאני פוגש קבוצות של ילדים, רואה ומרגיש כמה קשה להם להתבטא בקבוצה.
יחד עם זאת כשהם בקבוצה, הרבה מהם עושים את הצעד הראשון לשינוי ומרחיבים את אזור הנוחות שלהם.

הפעילות הקבוצתית “מי אני” מאפשרת לכל משתתף בקבוצה להביע את עצמו ומספקת סביבה מוגדרת ובטוחה לאפשר היכרות
ראשונית מעמיקה יותר מהרגיל ופותחת פתח ליצירת חברויות בין חברי הקבוצה.

מטרות הפעילות “מי אני”

  • לאפשר לכל משתתף להרגיש בנוח במסגרת הקבוצה.
  • לאפשר לכל משתתף להציג את עצמו, במסגרת נוחה ומאפשרת.
  • לתת הצצה על עולמו הפנימי של כל משתתף.
  • לעודד ילדים המתקשים ליצור קשרים לעשות את הצעדים הראשונים ליצירת חברויות.

לחץ והירשם

רוצה גישה לתוכן המלא?

בהצלחה  🙂

נפתח מחזור חדש של תכנית לימודים להנחיית ילדים ונוער בעזרת NLP לפרטים ולקביעת שיחת יעוץ לחצו כאן

Recent Posts

כשילד/נער משנים את הקושי עליו רוצים לעבוד

כשילד או נער מגיעים אלינו לקליניקה, לאחר שיצרנו ראפור והרווחנו את האמון שלהם בנו, השלב…

3 שבועות ago

מה עושים כשילד חווה חרדה עקב המצב בטחוני?

המצב הבטחוני הולך והופך למאתגר מיום ליום, עוד ערים נכנסות למעגל הטילים והאזעקות וכפועל יוצא…

2 חודשים ago

הדמיה לילדים הסובלים מהיפראקטיביות – פעילות פרטנית ילדים ונוער

ילדים רבים סובלים מהיפראקטיביות, תופעה הגורמת להתנהגות מאתגרת שקשה להכלה בעיקר במסגרות ובמקרים רבים גם…

3 חודשים ago

תסריט הדמיה לבני נוער לפני מבחנים

בני נוער רבים חווים מנעד רחב של  רגשות לפני מבחנים; זה יכול לנוע בין התרגשות…

4 חודשים ago

להרגיש בטוח – טכניקה פרטנית ילדים ונוער החווים בריונות

ילדים ובני נוער רבים חווים בריונות. בריונות יכולה לבוא לידי ביטוי ב-3 דרכים עיקריים: מילולית:…

5 חודשים ago

תסריט הדמיה לפני השינה עבוד ילדים ובני נוער

ילדים ובני נוער רבים מתקשים להירדם בלילות. יש כאלה שזה סיוט עבורם להגיע לערב והם…

6 חודשים ago