אני פוגש בקליניקה המון ילדים החווים קשיים חברתיים.  הם מתקשים ליצור קשרים…
הם חווים ביישנות המקשה עליהם לעבור את המחסום וליזום קשר. בזמן האחרון התופעה
הזו מתחזקת כשאני פוגש קבוצות של ילדים, רואה ומרגיש כמה קשה להם להתבטא בקבוצה.
יחד עם זאת כשהם בקבוצה, הרבה מהם עושים את הצעד הראשון לשינוי ומרחיבים את אזור הנוחות שלהם.

הפעילות הקבוצתית "מי אני" מאפשרת לכל משתתף בקבוצה להביע את עצמו ומספקת סביבה מוגדרת ובטוחה לאפשר היכרות
ראשונית מעמיקה יותר מהרגיל ופותחת פתח ליצירת חברויות בין חברי הקבוצה.

מטרות הפעילות "מי אני"

  • לאפשר לכל משתתף להרגיש בנוח במסגרת הקבוצה.
  • לאפשר לכל משתתף להציג את עצמו, במסגרת נוחה ומאפשרת.
  • לתת הצצה על עולמו הפנימי של כל משתתף.
  • לעודד ילדים המתקשים ליצור קשרים לעשות את הצעדים הראשונים ליצירת חברויות.

לחץ והירשם

רוצה גישה לתוכן המלא?

בהצלחה  🙂

נפתח מחזור חדש של תכנית לימודים להנחיית ילדים ונוער בעזרת NLP לפרטים ולקביעת שיחת יעוץ לחצו כאן

Recent Posts

סיפור בשלושה צבעים – פעילות קבוצתית לבני נוער בנושא התנהגויות סיכון

בני נוער מתמודדים לא אחת עם מצבים חברתיים מורכבים, עם צורך בשייכות, חיפוש זהות ולעיתים…

4 שבועות ago

איך לעזור לילדים ובני נוער להתגבר על הביישנות – טכניקה פרטנית

ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות. חלקם מתקשים ליצור אינטראקציות חברתיות ולבטא את עצמם, בעוד…

2 חודשים ago

איך להדריך הורים על מנת להנגיש לילדיהם את האפשרות לקבל עזרה?

לאורך השנים מקבל יומיום שיחות מהורים המבקשים להביא את ילדיהם לקבל כלים שיסייעו להם להתגבר…

3 חודשים ago

המגן – פעילות קבוצתית עבור ילדים ונוער בעת מלחמה

במשך תקופה ארוכה אנו חווים מלחמה, גם אם בעצימות שמשתנה מעת לעת המתח משפיע על…

4 חודשים ago

להעלים את המחשבות – פעילות פרטנית ילדים ונוער

חרדות ופחדים מקורן במחשבות מטלטלות עתידיות. ילדים ובני נוער רבים סובלים ממחשבות טורדניות, במקרים רבים…

5 חודשים ago

כשילד/נער משנים את הקושי עליו רוצים לעבוד

כשילד או נער מגיעים אלינו לקליניקה, לאחר שיצרנו ראפור והרווחנו את האמון שלהם בנו, השלב…

6 חודשים ago