מה קורה כשמגיע ילד/נער אשר הקושי שלו נובע מחוויה טראומטית? איך עוזרים לילדים ובני נוער לעבד את הטראומה ולהשתחרר מדפוס של הימנעות הנוצר בעקבותיה? מהי שיטת העבודה לטיפול בטראומה אצל ילדים ונוער?
רוצה לעלות למדרגה המקצועית הבאה ולהתמחות בטיפול בטראומה בילדים ובני נוער?
וחשוב מאד! קורס טיפול בטראומה בילדים ונוער, מקנה לך כלים, מאפשר לך ללמוד שיטה לטיפול בטראומה ומציע פתרון שלם עבוד ילדים ובני נוער
למי הקורס מיועד?
בוגרי קורס התמחות NLP בילדים ונוער
רוצה לשלב בהנחיות שלך עבודה ליצירת שינוי בעזרת תנועה עם ילדים ונוער?
רוצה ללמוד טכניקות להעצמת ילדים ובני נוער במהלך סדרת המפגשים?
רוצה ללמוד איך עובדים עם ילדים ובני נוער הסובלים מחרדות ברובד הסומאטי?
רוצה לעשות שימוש בטכניקות לשחרור רגשות לא נעימים בעזרת תנועה וקול?
רוצה ללמוד איך לעבוד עם ילדים ונוער הסובלים מטראומות ופוביות?
רוצה ללמוד איך ליצור שינוי אמונות מגבילות אצל ילדים ונוער?
ובקיצור….רוצה להרחיב ולהעמיק את ארגז הכלים שלך באופן משמעותי ולרכוש עוד ביטחון בהנחיית ילדים ובני נוער?
זה בדיוק מה שקורס טיפול בטראומה בילדים ונוער הולך ללמד אותך
איך הקורס מועבר ומהן המטלות המזכות בתעודת הסמכה?
הקורס מועבר במתכונת דיגיטלית
11 שיעורים: כולל תוכן עיוני, הסבר והדגמות של טכניקות
מפגשי שאלות ותשובות אחת לחודש
הגשת 12 דוח"ות על סדרה/ות מפגשים בנושא טראומה
מבחן מסכם (מבחן אמריקאי) עם חומר פתוח
למה ללמוד טיפול בטראומה בילדים ונוער בקורס מקוון?
עבורנו תהליך הלמידה יותר חשוב מתכני הקורס עצמם. אנו מאמינים בלמידה התפתחותית המאפשרת למצות 100% מהתכנים הנלמדים לאורך זמן. זה בדיוק כמו לקרוא ספר או לצפות בסרט יותר מפעם אחת – כל פעם יש תובנות חדשות בהתאם להתפתחות האישית והמקצועית בכל רגע נתון. כך שקורס זה נבנה מבעוד מועד לאפשר למידה התפתחותית לאורך הזמן ולאפשר למשתתפים בו להיחשף לשיטת לימוד עתידנית. רוב המשתתפים בקורס הם אנשים עם ידע קודם ב-NLP ואנשי מקצוע מתחומים אחרים אשר מעוניינים להתמחות בהנחיית ילדים ובני נוער ולהוסיף לעצמם שיטה מוכחת לעזור לילדים ובני נוער להשתחרר מחוויות טראומטיות בזמן קצר.
הקורס מתחיל מהרגע שנרשמים, כל התכנים נפתחים בפניך ולומדים בזמן שמתאים לך
השיטה והכלים הנלמדים בקורס יאפשרו לך לעבוד עם ילדים ובני נוער אשר חווים קושי רגשי הנובע מחוויה טראומטית
מהם תכני הקורס?
תיאום צפיות עם ילדים ונוער בעזרת תנועה ודימוים
חידוד המטרה והעלאת התנגדויות/רווחים משניים מתחילת ההנחיה
טכניקות להעצמה של מונחים צעירים
טכניקות לשחרור רגשי בעזרת תנועה וקול
טיפול בטראומה בעזרת דימויים
טיפול סומאטי בטראומה
טכניקה לחשיבה מחוץ לקופסה
טכניקות לשינוי אמונות הנובעות מחוויה טראומטית אצל ילדים ובני נוער
למי מתאים להצטרף לקורס המקוון בטיפול בטראומה בילדים ונוער ?
אנשים שנהנים לרכוש ידע ביעילות ובמהירות.
אנשים שהזמן שלהם יקר וחשוב להם ללמוד בזמן ובקצב שלהם.
אנשים שחשוב להם ללמוד לעומק ורוצים שהתכנים המקוריים יהיו להם זמינים לאורך זמן.
אנשים שלמידה בקצב אישי משרה להם שקט ושלווה.
אנשים שמעוניינים לרכוש את הידע להנחיית ילדים ונוער באופן מעמיק ביותר ולא מסתפקים בסיכומים שמספיקים לרשום בשיעורים פרונטליים.
אנשים עם הפרעות קשב וריכוז ואתגרים לימודיים אחרים אשר צריכים ללמוד בקצב אישי שלהם.
איך זה עובד?
לאחר רכישת הקורס ואישור תקנון הקורס ישלח אליך מייל עם קישור והרשאות לגישה לתכני הקורס (תכנים עיוניים הסברים על טכניקות, הדגמות ועוד). באותו המייל יהיה קישור להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ בה אפשר לשאול שאלות ולתאם תרגולים בכיתה הווירטואלית עם משתתפים אחרים. תעודת ההסמכה תינתן למי שעמד בכל המחויבויות.
מתנה למצטרפים: שלושה חודשים מנוי חינם למאגר התכנים "החממה" מרגע ההרשמה לקורס
מאגר התכנים “החממה” הוא המאגר הגדול ביותר בעברית המרכז תכנים להנחיית ילדים ובני נוער בעזרת NLP ודמיון מודרך. במאגר תוכלו למצוא תכנים מגוונים כמו: – טכניקות פרטניות
– טכניקות קבוצתיות
– ניתוחי מיקרים מהקליניקה
– מאמרים
– שיעורים
– הרצאות
– כל חודש מתווסף תוכן חדש
מה מיוחד בשיטת הלימוד של הקורס?
שיטת הלימוד יוצרת חווית רכישת ידע אולטימטיבית בה כל המרכיבים הדרושים: תכנים עיונים מוסברים באופן חזותי ושמיעתי המומחשים על ידי הדגמות.
תעודת הסמכה לטיפול בטראומה בילדים ונוער בזרת NLP
מנחה הקורס - דוב רויטמן
ההתחלה…
כל תינוק נולד עם יכולות ופוטנציאל להתפתח ולהגיע לכל מקום שהוא יסמן לעצמו. בדרך פוגשים אילוצים, מתמודדים עם מכשולים ובמקרים רבים שורדים מצבים קשים המשאירים צלקות. במקרים רבים החוויות הטמונות בדרך גורמות לאותו ילד, שהולך ומתפתח, לאבד את האמונה בפוטנציאל הטמון בו וזה ניכר בהתנהלות היומית. (יש כאלה שהביטוי מופיע כקושי להירדם בלילה, אחרים סובלים מהרטבת לילה, טראומות, טיקים, קשיים בלימודים ועוד…)
ההשראה והריפוי העצמי…
יש האומרים שאנשים מביאים את המסר שלהם לעולם, דרך ריפוי הפצעים של עצמם. לא זכור לי שכילד בכלל חשבתי על לעזור לילדים ובני נוער, להתמודד עם קשיים ולשפר את איכות חייהם. אך כן זכור לי שהייתי זקוק לעזרה והכוונה שכזו. לאורך 8 שנים (מגיל 4 עד גיל 12) טופלתי ע”י פסיכולוג . אני לא זוכר הרבה מהשנים הראשונות של הטיפול למעט מספר תמונות. הזיכרונות שלי הן בעיקר מהשנים האחרונות של הטיפול. זכור לי שבעיקר דיברתי, שיחקתי בכל מיני משחקי שולחן ולפעמים ציירתי. אין לי ספק שטיפול זה עזר לי, קשה לי לשים את האצבע איך בדיוק אך זו ההרגשה שלי. בגיל 14 התמזל מזלי והורי הציעו שאשתתף בסדנה חווייתית בתחום הדמיון המודרך ואז, באותו הקורס הרגשתי שהגעתי הביתה!! הרגשתי שקבלתי את הוראות ההפעלה של עצמי!!. זכור לי שההתפעלות הגדולה ביותר עבורי הייתה ההבנה שמצבים רגשיים קשים, שקודם לכן היו מכניסים אותי למצב של חוסר אונים ופאסיביות, הם הפיכים. כלומר הם מצבים שניתנים לשינוי. ויותר מזה, הבנתי שזה בשליטתי!! המעבר מתחושה של חוסר אונים לתחושה של שליטה על הרגשות וההתנהגות שלי, היה דבר מדהים עבורי. הכלים שרכשתי בגיל כל כך צעיר, ליוו ועיצבו אותי, עזרו לי להתמודד עם אין ספור אתגרים בחיים.
החזון והעתיד…
אני לא יכול להחזיר את הגלגל לאחור אבל בהחלט יכול להסתכל קדימה! אני הייתי בר מזל. אך יש אחרים שלא זכו לקבל את אותם כלים.. זו למעשה הסיבה שלאחר שבע שנים של הכשרת מנחים לעבודה עם מבוגרים, בעזרת דמיון מודרך ו-NLP, החלטתי לעשות את הצעד: לסגור מעגל ולהקדיש את כל כולי להכשרת מנחים לעבודה עם ילדים ובני נוער, בגישה (שמבלי לשים לב) הלכתי ופיתחתי לאורך השנים. קודם כמונחה ולאחר מכן כאיש מקצוע. לאורך השנים הנחיית ילדים ונוער הפכה לשגרת היום יום שלי. הנחתי הרבה מאד מפגשים פרטניים עם תוצאות טובות מאד… ולאט לאט נולד הרצון להגיע ליותר ילדים ובני נוער, לשפר את איכות החיים שלהם ולעזור להם להפוך לבני אדם שמנהלים את הרגשות שלהם. לכן התחלתי להנחות קבוצות. אך הרצון להגיע לעוד יותר ילדים ובני נוער והצורך שלהם הובילו אותי למסקנה המתבקשת: להכפיל את עצמי! זה מה שהוביל אותי לפתח גישה, (על פיה אני עובד,) לכדי הכשרת אנשי מקצוע אשר בוער בליבם לשפר את איכות חייהם של ילדים ובני נוער ולאפשר להם לחיות בעולם טוב יותר. הגישה, אותה אני מלמד במהלך ההרצאות, הסדנאות והקורסים התגבשה בזכות מאות הנחיות, הן הנחיות פרטניות והן קבוצתיות (של ילדים ובני נוער), וכן תוצאה ישירה של הצלחות וכישלונות אשר לימדו אותי מהי הדרך להגיע ולהוביל לתוצאות בזמן קצר. כל המידע באתר מבוססת על הידע הרב שצברתי בתחום, ועל הניסיון שרכשתי לאורך השנים בהכשרת מאות מנחים בדמיון מודרך ו- NLP בחסות אוניברסיטת בר אילן ואוניברסיטת חיפה.
נתראה בקרוב, תמיד זמין להתייעצות,
דוב
שאלות נפוצות
האם מקבלים תעודה?
כן. לאחר השלמת המחויבויות והמטלות, מקבלים תעודת ” מנחה מוסמכ/ת בטיפול בטראומה בילדים ונוער בעזרת NLP” מטעם NLP Kids Academy
מהם תנאי קבלת תעודה?
– הגשת 12 דוחות על מפגשים עם ילד/נער בפועל. – לקבל ציון 60 במבחן המסכם.
איך המבחן מתבצע ?
המבחן מתבצע בכיתה הווירטואלית, און ליין. המבחן הוא בסגנון אמריקאי עם חומר פתוח (בודקים הבנה ולא זיכרון) ומקבלים את הציון בסיום המבחן.
האם ניתן לשמור ולהדפיס את התכנים הכתובים המלווים את הקורס?
בהחלט! ניתן לשמור את התכנים במחשב האישי ולהדפיס לשימוש אישי.
כמה זמן תכני הקורס יישארו לי פתוחים?
תכני הקורס יישארו לך פתוחים למשך 3 שנים מתחילת הקורס.
לפרטים נוספים צרו קשר : 054-5607033 – info@dovroitman.co.il