הנחיית ילדים ובני נוער

מה עושים כשיש פער בין הדיווח של המונחה הצעיר לבין הדיווח של ההורים, בהקשר להתקדמות בתהליך

לעיתים, כמנחים, אנו נתקלים בסיטואציה שהיינו מעדיפים להימנע ממנה.

חוסר הלימה ואף סתירה בין הדיווח של המונחה לבין הדיווח של ההורים על ההתקדמות בסדרת

המפגשים והנטייה הראשונית היא לחשוב מה לא בסדר? האם מישהו משקר כאן?

האתגר במצבים אלו הוא לבצע את הברור מבלי לפגוע בראפור שיצרנו עם המונחה הצעיר והוריו

ולהפוך את אי ההלימה לשלב שתורם ומקדם את המונחה הצעיר לעבר המטרה אשר הציב לעצמו.

על מנת להסביר את דרך ההתנהלות המומלצת במצבים אלו במהלך סדרת מפגשים עם ילדים ונוער,

יצרתי סרטון הדרכה שבו ארחיב ואעמיק בנקודות הבאות:

  • מאיפה נובע חוסר ההלימה בין הדיווח של מונחים הצעירים לבין הדיווח של הורים?
  • איך מתווכים את המתרחש למונחה הצעיר ולהורים?
  • איך מתנהלים כמנחים בפועל במצב זה ?
  • איך הופכים מצב זה למקדם התהליך של המונחה לעבר המטרה שהציב לעצמו?

לחץ והירשם

רוצה גישה לתוכן המלא?

בהצלחה!

דוב רויטמן

Recent Posts

סיפור בשלושה צבעים – פעילות קבוצתית לבני נוער בנושא התנהגויות סיכון

בני נוער מתמודדים לא אחת עם מצבים חברתיים מורכבים, עם צורך בשייכות, חיפוש זהות ולעיתים…

4 שבועות ago

איך לעזור לילדים ובני נוער להתגבר על הביישנות – טכניקה פרטנית

ילדים ובני נוער רבים חווים ביישנות. חלקם מתקשים ליצור אינטראקציות חברתיות ולבטא את עצמם, בעוד…

2 חודשים ago

איך להדריך הורים על מנת להנגיש לילדיהם את האפשרות לקבל עזרה?

לאורך השנים מקבל יומיום שיחות מהורים המבקשים להביא את ילדיהם לקבל כלים שיסייעו להם להתגבר…

3 חודשים ago

המגן – פעילות קבוצתית עבור ילדים ונוער בעת מלחמה

במשך תקופה ארוכה אנו חווים מלחמה, גם אם בעצימות שמשתנה מעת לעת המתח משפיע על…

4 חודשים ago

להעלים את המחשבות – פעילות פרטנית ילדים ונוער

חרדות ופחדים מקורן במחשבות מטלטלות עתידיות. ילדים ובני נוער רבים סובלים ממחשבות טורדניות, במקרים רבים…

5 חודשים ago

כשילד/נער משנים את הקושי עליו רוצים לעבוד

כשילד או נער מגיעים אלינו לקליניקה, לאחר שיצרנו ראפור והרווחנו את האמון שלהם בנו, השלב…

6 חודשים ago