בזמן האחרון אני חווה גל של פניות ממנחים, שמגיעים לתוצאות נפלאות בקליניקה ורוצים להשפיע יותר, לחולל שינוי וכמובן גם להגדיל את ההכנסות שלהם, באמצעות חשיפה לכמה שיותר ילדים.
המנחים מתייעצים איתי על הגשת תכניות לסדנאות במשרד החינוך, במסגרת תכנית הכלה והשתלבות, כאשר השאלה העיקרית שנשאלת היא: איך ניתן להעביר טכניקות של NLP לקבוצה?
ואני מוצא את עצמי, פעם אחר פעם, חוזר על אותם הסברים: איך ליצור סדנאות אפקטיביות ומשנות חיים.
מציין שוב ושוב את כל השלבים הקריטיים שעושים את ההבדל והופכים את החוויה של טכניקה קבוצתית – לעבודה רגשית אפקטיבית.
היום בחרתי שהידע הזה יהיה זמין לכל מי שעוסק ב-NLP ורוצה להעביר טכניקות לקבוצות. יצרתי הדרכה של 6 פרקים שמפרטת את כל השלבים הדרושים בכדי להמיר טכניקה פרטנית לקבוצתית.
בהדרכה, תקבלו מענה לשאלות הבאות:
כשילד או נער מגיעים אלינו לקליניקה, לאחר שיצרנו ראפור והרווחנו את האמון שלהם בנו, השלב…
המצב הבטחוני הולך והופך למאתגר מיום ליום, עוד ערים נכנסות למעגל הטילים והאזעקות וכפועל יוצא…
ילדים רבים סובלים מהיפראקטיביות, תופעה הגורמת להתנהגות מאתגרת שקשה להכלה בעיקר במסגרות ובמקרים רבים גם…
בני נוער רבים חווים מנעד רחב של רגשות לפני מבחנים; זה יכול לנוע בין התרגשות…
ילדים ובני נוער רבים חווים בריונות. בריונות יכולה לבוא לידי ביטוי ב-3 דרכים עיקריים: מילולית:…
ילדים ובני נוער רבים מתקשים להירדם בלילות. יש כאלה שזה סיוט עבורם להגיע לערב והם…